HJ

این وبلاگ در تمامی زمینه ها فعالیت دارد

HJ

این وبلاگ در تمامی زمینه ها فعالیت دارد

احمدی‌نژاد: بمب‌گذاری در حرم امام‌ها‌دی و حمله به مساجد اهل سنت

رییس جمهوی بااشاره‌به حمله به مساجد اهل سنت در عراق به‌بهانه هتک حرمت حرم مطهرامام‌ها‌دی (ع) گفت: این دو اقدام زشت کار دشمنان اسلام است.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد روز پنجشنبه در جمع مردم فارسان خاطر نشان کرد: توهین به مقدسات به خاطر این است که دشمنان اسلام می‌بینند که موج عدالت خواهی دنیا را فرا گرفته و دشمنان ملت‌های مسلمان قادر به ایستادگی در برابر این موج عدالت خواهی نیستند.

وی افزود: آنها تصور کرده‌اند که تنها راه باقی مانده برای شکستن موج عدالت خواهی این است که در جبهه اسلامی و ادیان تفرقه ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام و ملت‌های مسلمان تصور می‌کنند که‌باحمله به اماکن مقدس وایجاد تفرقه در میان تشییع واهل تسنن به مسلمانان و عدالت خواهان ضربه خواهند زد.

رییس جمهوری خطاب به دشمنان تصریح کرد: شما کور خوانده‌اید دنیا بیدار است، بمب‌گذاری درحرم امام‌ها‌دی ( ع) و حمله به مساجد اهل سنت کار خودشما است.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم فارسان که ازساعت‌ها‌ قبل در بارش شدید برف در انتظار رییس جمهوری خود بودند، خطاب به مردم فارسان گفت: شما مردم پرتلاش و سخت کوش باید برای ساختن استان‌و شهرفارسان تلاش کنید.

دکتراحمدی نژاد گفت: امروز ما وظیفه داریم ایران را بسازیم و آن به جامعه پیشرفته و الگو در منطقه تبدیل کنیم.

رییس جمهوری، با تاکید براینکه به لطف خدا همه امکانات لازم برای رسیدن به توسعه و پیشرفت در سرزمین ایران وجوددارد،افزود: دولت در خدمت ملت است تا با استفاده از منابع غنی زیرزمینی، ذخایرانرژی و همچنین نیروی انسانی مستعد در کشور برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه کشور به مسیرخودادامه دهد.

رییس جمهور، مهرورزی، تلاش، کوشش و اجرای عدالت را از محورهای اصلی دستیابی به توسعه وپیشرفت یاد کرد و گفت: دولت مصصم‌است با حضوردر استانها و مشاهده مشکلات مردم از نزدیک برای رفع این مشکلات تلاش کند و شما مردم نیز باید همت کنید با کمک به دولت کشور و استان خود را بسازید و اقتصاد منطقه را شکوفا کنید.

احمدی نژاد تاکید کرد: نظام سلطه مخالف عدالت و یکتاپرستی است و وقتی می‌بیند،موج عدالت خواهی به پرچمداری ایران در دنیا به راه افتاده است به مقابله با عدالت خواهی ملت ایران برخاسته‌اند.

وی تصریح کرد: اما من در میان مردم فارسان به‌آنها می‌گویم که ملت ایران درمسیری که انتخاب کرده با اقتدار به پیش خواهدرفت و به آرمانهای خود پایبند است.

رییس جمهور درپاسخ به ابراز احساسات گروهی از عشایر حاضر در ورزشگاه تختی فارسان گفت: عشایر افتخار این ملت هستند و رییس جمهور و دولت در خدمت عشایر غیور هستند.

همچنین بنا بر این گزارش، رییس جمهوی برای دیدار با مردم اردل عازم شهراردل مرکزشهرستان محروم اردل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد